Bude váš perfektný biznis nápad fungovať alebo pohorí?

Práve ste zažili jeden z tých momentov svetelnej žiarovky, keď si myslíte, že máte pre biznis úžasný skvelý nápad. Vlastniť ducha skutočného podnikateľa, ste sa rozhodli priniesť svoj nápad k realizácii.
Ale počkaj. Predtým, než do svojho nového podniku investujete veľké množstvo úspor, mali by ste byť dobre informovaní, aby ste nečakali na žiadne predsudky o výhodách vášho budúceho podnikania. Pamätáš si na Edsel? Ak skúsení vedúci pracovníci môžu takého veľkolepého zlyhania urobiť, potom iba obyčajní podnikatelia určite nie sú imúnni voči chybám v úsudku.business.jpg

Bude to predávať a zarobíte dosť na dosiahnutie zisku?

Iste, tam boli drzí podnikatelia, ktorí boli úspešní, bez toho, aby myslel na skúmanie ich potenciálny trh alebo určovanie vopred, aký potenciál pre zisk môže byť. Ale ako každá iná investícia, je pre obozretných podnikateľov obozretné, aby vykonali potrebný výskum predtým, ako vložia svoje ťažko zarobené peniaze do nového podniku.
Podľa US Small Business Administration sú dve z kľúčových otázok, o ktoré sa budú musieť majitelia podnikov pýtať:

  • Aká služba alebo produkt poskytuje moja firma a aké potreby plní?
  • Kto sú potenciálni zákazníci pre môj produkt alebo službu a prečo si ju kúpia odo mňa?obchodník.jpg

Ak máte pocit, že váš produkt alebo služba skutočne napĺňa skutočnú potrebu na trhu, získajte spätnú väzbu od jednotlivcov, obchodných partnerov a odborníkov z priemyslu. Čo si myslia o vašej myšlienke? Ak je vaša myšlienka novým produktom, vytvorte prototyp, ak je to možné, a prezentujte ho. Využívať dotazníky a viesť diskusné fóra.
Nezvyčajné, ako môže byť vaša myšlienka, budete vždy súťažiť s niekým iným. Zistite, kto sú vaši konkurenti, a zistite, či vaša myšlienka urobí produkt alebo službu lepšou, inou alebo hodnotnejšou. Pochopenie toho, čo robíte, vám pomôže lepšie.
A kto je váš cieľový trh ? Určite faktory ako potenciálna veľkosť, úroveň príjmov, vek a geografická poloha. Zmenšuje sa alebo rastie váš cieľový trh? Koľko sú ochotní platiť?
Ďalšia vec, ktorú musíte určiť, je, či vaše nové obchodné úsilie bude generovať dostatok príjmov pre vás tešiť dostatočné zisky. Jedným zo spôsobov, ako to dosiahnuť, je vypočítať vaše obchodné náklady a určiť váš zlomový bod, miesto, kde náklady na predaj pokrývajú náklady. Čokoľvek nad bodom zlomu sa rovná zisku. Business Know-How ponúka kalkulačky na posúdenie obchodných nákladov a vášho bodu zlomu v podnikaní .
Ceny účtované zákazníkom musia pokryť obchodné náklady, umožniť požadovanú úroveň zisku a byť konkurencieschopné av súlade s tým, čo sú zákazníci ochotní platiť.

Potrebujete chrániť svoj nápad?

Zistili ste, že pre váš produkt alebo službu existuje potreba na čítanie a trh a potenciálna ziskovosť vyzerá skvele. Teraz je čas, aby ste sa vy a váš advokát rozhodli, či vaša jedinečná myšlienka bude vyžadovať ochranu podľa zákonov o duševnom vlastníctve – duševné vlastníctvo je v USA patenty, ochranné známky , autorské práva a obchodné tajomstvá.