Sklo už má svojho premožiteľa, Lexan mu hrdo konkuruje

Príjemné posedenie na terase, v záhrade, na balkóne alebo čistý vstup do bytového či rodinného domu dokáže zaistiť prístrešok. Donedávna sa montovali zo skla, ale keďže má vyššiu hmotnosť, nahradil ho ľahší materiál, polykarbonát, nazývaný aj obchodným názvom Lexan. Má výborné vlastnosti, ktoré ocení každý majiteľ nejakého typu prístreška.

Lexan vo forme zábradlia je dobrý nápad

Lexan je už dlhé roky v popredí záujmu spotrebiteľov, ktorí majú v pláne zaobstarať si nejaký z množstva typov prístreškov pre svoj dom či panelák, a to mu zaistili jeho fantastické vlastnosti ako je priehľadnosť, ktorá je dokonca lepšia ako pri skle, teplotná odolnosť, odolnosť proti nárazom a poškriabaniu. Okrem spomínaných prístreškov má široké použitie pri výrobe okuliarových šošoviek, laboratórnych nádob, displejov, elektronických prístrojov, plastových fliaš či kompaktných diskov a podobne.

Polykarbonát sa dá ľahko tvarovať a pritom nehrozí, že sa zlomí alebo popraská, dokonca je možné ohýbať ho pri izbovej teplote na ohýbačke, ani pri nutnosti vytvoriť z neho tvar v ostrom uhle a s malým polomerom nie je potrebné tento materiál zahrievať, a to všetko sú vlastnosti, ktoré využívajú výrobcovia prístreškov v najrozličnejších podobách a tvaroch. Spoločnosť LM-MONT má vo svojej ponuke takisto tieto prístrešky, vyrába ich na požiadanie zákazníka na mieru, okrem praktickosti, ktorú plnia, dbajú aj na dizajnové spracovanie s dôrazom na vkusné dekorovanie priestoru, či už ide o terasu, záhradu alebo vstupy do domov.

Maximálne čisté línie a moderný dizajn

Lexnové prístrešky lmmont.sk dnes môžeme vidieť pri mnohých vchodoch do bytových domov, ktoré chránia pred zasypaním snehom v zimnom období, pred návalmi vody počas lejakov, ale zachytávajú aj nečistoty a prach z vonkajšieho prostredia, zároveň sa tam môžu ukryť aj ľudia v prípade dažďa, preto sa stali také obľúbené a často využívané, variabilnosť vo farebnom riešení a možnostiach vytvorenia geometrických tvarov ich posúva do sekcie popularity medzi spotrebiteľmi.