Americkí maloobchodníci obnovujú vernostné programy kvôli ére online obchodov

Všetko preto, aby odrazili výzvu e-commerce gigantu Amazon.com Inc a ďalších online konkurentov.
 
V posledných dvoch rokoch strávili významní maloobchodníci v USA, vrátane spoločností Macy, Nordstrom, Kohls Corp a ďalších, miliardy dolárov na prepracovanie existujúcich programov alebo spustenie nových vernostných programov.eshop.png
 
Podľa odhadov spoločnosti Beroe pre trhové informácie, trh lojalitných programov v USA dosiahol v roku 2018 hodnotu 47 až 55 miliárd USD, čo sa týka výdavkov spoločností a sektoroví analytici očakávajú, že medzi rokmi 2018- 2020.
 
Údaje z výskumnej firmy LoyaltyOne ukázali, že maloobchodníci teraz investujú najmenej 2% svojich celkových výnosov z vernostných programov a dvojnásobok alebo viac na súvisiace zameranie na zákazníka a analýzu. Obchodné domy a maloobchodníci s odevmi zvyčajne investujú viac ako ostatní.
 
Jeho správa „Loyalty Big Picture“ založená na medzinárodnom prieskume 1 200 poskytovateľov vernostných plánov a približne 4 500 členov uviedla, že 69 percent manažérov uviedlo nárast výdavkov na systémy licenčných poplatkov za posledné dva roky a 55 percent očakáva ďalší nárast investícií do spoločnosti. nasledujúcich dvoch rokov.online nakupování.jpg
 
Okolo v nejakej forme viac ako storočie sa vernostné programy už dlho spoliehajú na jednoduchý koncept – odmeny kupujúcich kupónmi, zľavami, cenami alebo leteckými míľami a vrátia sa.
 
Urobil nákupy okolo obchodov jednoduchšie ako kedykoľvek predtým, zatiaľ čo program Amazon Prime nastavil nový benchmark s výhodami, ako je napríklad bezplatná dvojdňová preprava, streamovanie videa alebo ukladanie v cloude.
 
Len minulý mesiac, Amazon zvýšil stávky opäť oznámila, že by strávil 800 miliónov dolárov na zabezpečenie jednodňovej dodávky pre svojich členov.
 
"Vo veku Amazon, je to veľmi" to, čo ste urobili pre mňa v poslednej dobe typ maloobchodného prostredia "," Matt Lindner, senior analytik elektronického obchodu na trhu spravodajstvo firmy Mintel.
 
„Výzvou, ktorej čelia títo maloobchodníci, je to, ako ponúkate atraktívne odmeny bez toho, aby ste úplne ohrozili váš konečný výsledok.